חוג אילוף כלבים או כמה שרציתי כלב

חוג אילוף כלבים או כמה שרציתי כלב

"הו כמה שרציתי כלב! |(אפילו כלב מסכן וקטן)

אפילו כזה שאוכל רק עשב, | העיקר שינבח ויהיה נאמן."

מילים: יהונתן גפן. הלחנה : יוני רכטר.  שירה: אריק איינשטיין  

 

אין כמעט ילד שלא רוצה כלב. אחת הסיבות הנפוצות שאנחנו ההורים לא מאפשרים לילדינו כלב בבית היא הלכלוך והנזקים שהוא עושה והמחויבות לטפל בו שבסופו של יום נופלת עלינו ההורים. יחד עם זאת, כולנו מודעים לחשיבות הכלב בחייו של האדם. בספרו "מארלי ואני" שאחר כך הפך לסרט שובר קופות,  מתאר העיתונאי ג'ון גרוגן את חיי משפחתו המשותפים עם כלב הלברדור רטריבר שלו, מארלי ואת מערכות היחסים במשפחה והלקחים הנלמדים מהחיים המשותפים בבית עם כלב. כל מי שצופה בסרט או קרא את הספר נזכר בכמה שרציתי כלב...

 

חוג אילוף כלבים מעניק לילד המשתתף בו חוזקות ,ערכים וכלים לטיפול נכון ובריא בכלבים. לילדים שיש להם כלב בבית, מעניק חוג האילוף יסודות מוצקים להמשך הטיפול בו. ולילדים שאין להם כלב בבית, חוג האילוף מאפשר קרבה לכלבים, עונה על צורך והרצון בכמה רציתי כלב ופותח אפשרות משפחתית לשקול מחדש את הרעיון ולהכניס כלב הביתה. מחקרים שנערכו לאחרונה, מוכיחים כי במשפחות בהן יש כלב, חיי הפרט במשפחה ובעיקר של הילדים בריאים ומאושרים. כלבים מספקים תחושה של נינוחות רגשית בזכות האהבה שאינה תלויה בדבר שהם מעניקים ויוצרים אינטראקציה חברתית בתוך המשפחה.

 

אילוף כלבים הוא מקצוע המחייב הכשרה. חוג אילוף כלבים לילדים פותח דלת לעולם מקצועי מעניין. לאפשרות להשתלב בהמשך ביחידות הכלבנים של צה"ל ולחוות שירות משמעותי או להשתלב ביחידות הכלבנים של כוחות הביטחון ולהפוך אהבה לקרירה משגששת ובעלת משמעות. אז אם ילדכם רוצה כלב ומאד אוהב כלבים, חוג אילוף כלבים יוכל להכין אותו לחיים מהנים של עבודה מלאת חוויות מרגשות עם חברו הטוב ביותר של האדם, הכלב.

במסגרת החוג ילמדו הילדים להבין את דרך הטיפול בכלבים וכיצד לחנך אותם. הילדים יקבלו כלים שונים להתמודדות עם מגוון רחב מאוד של סיטואציות ובעיות התנהגות  של כלבים.


זה מתחיל אצל הילד בכמה שרציתי כלב ומסתיים בסופו של החוג בהבנה ותובנה של הילד שכלב זו אחריות, זו מחויבות, זו נאמנות הדדית .הניסיון מעשי בחוג עם כלבים יוצר קשר בין הילדים והכלבים. קשר בעל משמעות ערכית וחינוכית, הנושק כמעט לכל תחומי החיים של הילד ומשפיע לטובה על אישיותו, אופיו והתנהגותו האישית והחברתית. מחוויית הקשר הזו צומח מנהיג, מובילך חברתי בעל רגישות. ילד המשתתף בחוג ולומד לקחת אחריות על אחר התלוי בו ורוכש בגרות המקרינה טוב לכל הסביבה. ומעבר לכל היתרונות האלה, כלבים הם פשוט כיף גדול! הם תמיד כדי לעודד אותך ולהגן עליך!  הו כמה שרציתי כלב !


Notice: Undefined variable: sorting in /var/www/vhosts/hoogim.co.il/httpdocs/classes/article.php on line 17

מידע נוסף: